- Tesla Semi призначений лише для невеликих поїздок
- Крісло в центрі кабіни - це незручно
- У Tesla Semi мало дзеркал
- Tesla потрібно звернути увагу на гальмування
- У Semi Truck багато електроніки
Наша сеть партнеров Banwar
21 Ноября, 2017, 12:00
27030
17 листопада компанія Tesla представила електрогрузовік Semi. Серед його особливостей - розгін до 100 км / год за 5 секунд, а також запас ходу в 800 км. Але колишній далекобійник Джонатон Ремзі не поділяє захоплення від новинки. він написав колонку для видання Autoblog, де виділив п'ять претензій до Tesla Semi. Редакція AIN.UA призводить головне з матеріалу.
Tesla Semi призначений лише для невеликих поїздок
Ця вантажівка підійде для невеликих магістральних перевезень - наприклад, з одного регіонального складу Wal-Mart (до слова, Wal-Mart вже зробив попереднє замовлення на такі вантажівки). Tesla Semi відмінно впорається з роботою в портах, де потрібно довго чекати і часто їздити в певний пункт і назад.
Але перша версія Tesla Semi не замінить тисячі вантажівок, які курсують від узбережжя до узбережжя і проїжджають на тиждень від 3000 до 8000 км.
Крісло в центрі кабіни - це незручно
Мені не здається, що таке рішення допоможе далекобійникові. Я і так займаю вигідну позицію в традиційному вантажівці, перебуваючи на два метри вище легкових автомобілів. Що мені важливо - так це спостерігати за своїм власним автомобілем, а така позиція цього не дозволяє. Сліпі зони вантажівки знаходяться поруч з дверима. У Tesla Semi я не можу перегнутися і побачити під собою умовну Toyota Corolla.
У Tesla Semi мало дзеркал
У вантажівки Tesla є лише камери ззаду. Але багато фури оснащують дзеркалами на передніх крилах - у мого Kenworth всього їх було сім. Я знаю, що такі дзеркала завадили б аеродинаміці Tesla Semi, але коли ці невеликі деталі, які стоять всього $ 8, можуть заощадити тисячі доларів на ремонті, я не розумію, як можна обійтися без них.
Tesla потрібно звернути увагу на гальмування
«Ми хочемо створити автомобіль, який прискорюється, як жоден інший», - сказав Маск на презентації. Я розумію, що прискорення - ключова складова бренду Tesla. Вантажівки, який важить 36 тонн і їде на швидкості 90 км / год, потрібно більше 160 метрів для повного гальмування. А скільки цей показник становить у Tesla?
У Semi Truck багато електроніки
Маск сказав, що в звичайних вантажівках складно використовувати сторонні пристрої. Але це не правда. У моїх вантажівках було тільки пристрій від Qualcomm, а також портативний GPS на вітровому склі. Маск же показав автомобіль з комп'ютером від Qualcomm, традиційним GPS, iPad і ще одним пристроєм, призначення якого я так і не визначив. Я був у багатьох вантажівках і можу сказати, що така кількість електроніки потрібно тільки новачкові або хронічно невпевненому водієві.
Нагадаємо, раніше AIN.UA приводив думка, що Tesla - це більше культ особистості Ілона Маска, ніж конкурентна компанія.
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити нам.
А скільки цей показник становить у Tesla?Помітили помилку?