Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Човновий мотор: як вибрати? Кращі фірми. Правила експлуатації двигуна

  1. Як вибрати човновий мотор?
  2. Мотор для гумового човна
  3. Мотор для мало- і середньорозмірний легкої човни
  4. Мотор для великого човна
  5. Пристрій човнового мотора
  6. Човновий мотор якої фірми вибрати?
  7. YAMAHA MOTOR
  8. HONDA
  9. SUZUKI
  10. TOHATSU
  11. MERCURY
  12. Експуатаціі човнового мотора
  13. фіксація двигуна
  14. Рівні нахилу двигуна
  15. Помилки при експлуатації човнового мотора

Наша сеть партнеров Banwar

Сьогодні в спеціалізованих магазинах можна побачити десятки моделей човнових моторів від різних виробників, тому визначитися з вибором буває не просто. Але в будь-якому випадку спочатку необхідно розглянути основні характеристики двигунів і прикинути, який мотор найкраще підійде для вашої човни.

Але в будь-якому випадку спочатку необхідно розглянути основні характеристики двигунів і прикинути, який мотор найкраще підійде для вашої човни

Мотори для човнів розрізняються по:

  • Потужності на виході з гвинта.
  • Тактності (двотактні, чотиритактні).
  • Способі управління (румпель або дистанція).
  • Довжині ноги (дейдвуд).
  • Потужність мотора - тягове зусилля, створюване в ході роботи, вимірюється в л.с ..

Тактность (двох або чотиритактні) - принцип роботи системи циліндра.

Довжина ноги (дейдвуд) - від цього залежить глибина занурення гвинта в воду на певну глибину.

Підвісні човнові мотори діляться на дві основні групи:

  1. двотактні
  2. чотиритактні

Моделі обох категорій мають як переваги, так і недоліки, так що при виборі слід орієнтуватися на особливості майбутньої області застосування мотора і, природно, розмір доступного бюджету.

Двотактні човнові мотори, як правило, мають гарну питомою потужністю і більш низькою ціною, ніж чотиритактні двигуни, проте вони «з'їдають» більше палива. Для більшості випадків двотактного мотора буде цілком достатньо.

Чотиритактні човнові мотори стоять трохи дорожче, та й важать більше, але зате вони більш економічні в плані витрат на паливо, працюють максимально тихо, створюють мінімум вібрацій.

Як вибрати човновий мотор?

Для того, щоб зробити правильний вибір човнового мотора з усіх відомих моделей, необхідно визначити, для якого типу судна він призначається. А також - тип водойми, в якому планується його експлуатація. Це пов'язано з тим, що довжина дейдвуда, або «ноги» мотора визначається в залежності від типу, розміру і глибини посадки плавального кошти.

Мотор для гумового човна

1. Якщо має бути придбати мотор для гумового човна, то розумним вибором у співвідношенні ціна / якість стане двотактний двигун Mercury виробництва США.

Це відмінна бюджетна модель для рибалки-любителя, вибирається на риболовлю у вихідні. Потужність і надійність цього човнового мотора дозволить здійснювати невеликі подорожі по річках і озерах без оглядки на перебіг. Грамотна експлуатація та належний догляд - гарантія того, що цей двигун прослужить досить тривалий час без ремонту.

Мотор для мало- і середньорозмірний легкої човни

2. Для малоразмерной або середньорозмірний легкої човна, призначеної для частих і далеких поїздок, найкраще купувати більш потужний двотактний двигун - оптимальний варіант - 15 к.с. Згідно з численними відгуками знавців, підвісний двоциліндровий мотор YAMAHA 15FMHS найкраще відповідає поставленим завданням.

Двигун Ямаха вигідно відрізняється особливим запасом живучості мотора. За відгуками, навіть після перебування у воді з-за випадкового затоплення човна просушений і почищений належним чином мотор прослужить ще дуже довго.

Мотор для великого човна

3. Якщо мотор призначається на прогулянковий варіант плавального кошти, розрахований на далекі переходи з великим навантаженням, то краще за все знову вибрати японського виробника - двотактний YAMAHA 30HWCS.

Висока якість вихідних матеріалів і збірки вигідно відрізняє двигуни Ямаха від інших моделей з такими ж технічними характеристиками. Вкладені в покупку двигуна кошти окупляться бездоганною роботою без спеціального обслуговування протягом декількох сезонів.

Що робити, якщо човновий мотор впав у воду? За якими параметрами човнові мотори розрізняються, якої потужності бувають? Про це та багато іншого дивіться у даному відео!

Пристрій човнового мотора

Пристрій човнового мотора

  1. Ручка румпеля (повинна бути міцною і з хорошим тисненням гумової поверхні);
  2. Регулятор сили тертя (повинен міцно затягуватися);
  3. Кнопка STOP і чека безпеки;
  4. Кронштейни (повинні забезпечувати надійне і зручне кріплення мотора);
  5. Болти струбцини;
  6. Ручка для перенесення;
  7. Кришка і повітряний гвинт паливного бака;
  8. Важіль перемикання передач;
  9. Датчик рівня масла (кількість масла в підвісних човнових моторах відносно невелика, а при неправильному положенні движка воно може ще й витекти, тому необхідно періодично перевіряти його рівень);
  10. Паливний кран (маркування включення / вимикання повинна бути чіткою; перед відкриттям краника відкривайте повітряний гвинт паливного бака, щоб не залило карбюратор);
  11. Механізм нахилу;
  12. Паливний фільтр (знаходиться всередині паливного бака).

Човновий мотор якої фірми вибрати?

Двигуни для малих плавальних засобів випускаються декількома світовими брендами.
У Росії електричні мотори для човнів на сьогоднішній день є великою рідкістю. Тому розглянемо лінійку найбільш популярних моделей човнових моторів, що працюють на паливі:

YAMAHA MOTOR

YAMAHA MOTOR

Найбільша серед світових фірм, що займаються випуском човнових моторів підвісного типу. Японський виробник здобув собі бездоганну репутацію. Якість, надійність, відмінні технічні характеристики двигунів цієї фірми поза конкуренцією. Лінійка модельного ряду представлена ​​сімома основними типами випускаються двигунів. Крім цього, заводи корпорації, розташовані виключно на території Японії, випускають човнові мотори понад двохсот модифікацій.

Російському споживачеві найбільш відомі двигуни Yamaha чотирьох основних серій:

  1. Hi-Tec з роздільною подачею масла і палива, потужність - 2-300 л.с .;
  2. 2Original - простотою і надійний, потужність - 20-200 л.с .;
  3. Four Stroke - чотиритактні двигуни потужністю 2,5 - 250 л.с .;
  4. Enduro - мотори, призначені для експлуатації при підвищених навантаженнях.

HONDA

HONDA

Мотори цього виробника відрізняються відповідністю найвищим вимогам з охорони навколишнього середовища. Для них характерна безшумна робота при будь-якій швидкості. Економні, завдяки низькому споживанню палива і відсутністю нераціональних втрат. Забезпечені системою безпеки, що сигналізує про тиск масла, перегрів, і інших критичних ситуаціях. Чотиритактні мотори Хонда споживають менше палива, ніж двотактні, в два рази. На сьогоднішній день двигуни цієї фірми в Росії вважаються найдешевшими серед двигунів подібного типу.

SUZUKI

SUZUKI

Двигуни Сузукі - дво- і чотиритактні - відрізняються винятковою якістю. Мотори виробляються в Японії, так само, як і вихідні матеріали і комплектуючі. Тільки кілька моделей - DT2.2, DF4,5,6 - збираються на новому дочірньому складальному підприємстві SUZUKI в Таїланді методом викрутки збірки з вихідних складових, що поставляються з Японії.

TOHATSU

TOHATSU

Ця японська фірма в останні роки є самим надійним постачальником підвісних моторів для човнів, які працюють на паливі. Кожен двигун, перед тим як вступити на торговий ринок, піддається на заводі спеціальному тестуванню. Мотори Тохацу втілюють в собі вдале поєднання компактності, невеликої ваги і високої потужності.

MERCURY

MERCURY

Фірма, розташована в США, виробляє двигуни для човнів з дуже широким діапазоном потужності - від 2,5 до 275 к.с. Знахідки Меркурій відрізняються надійністю, компактністю, економічністю, динамічністю і комфортною експлуатацією. Продукція розрахована на самого вимогливого покупця, як серед любителів, так і професіоналів. Випускаються мотори двох типів - дво- і чотиритактні.

Для двотактних характерно ідеальне співвідношення вага / потужність. В останніх моделях MERCURY чотиритактного типу встановлена ​​інноваційна система електронного впорскування палива.

Цей виробник має на території Росії розвинену мережу технічного обслуговування.

Експуатаціі човнового мотора

Обкатка човнового мотора

Недотримання порядку обкатки двигуна може призвести до серйозних пошкоджень. Період обкатки може визначатися або часом, або пробігом, вираженим в літрах. І те, і інше вимагає уваги і ведення певних записів. Контроль часу на наш погляд більш зручний для чотиритактних човнових моторів, а кількість витрачених літрів для двухтактників. Це пов'язано з тим, що обкатка чотиритактної техніки здійснюється на чистому бензині, а двотактної - на збагаченої маслом паливної суміші. На обкатку 4-х тактного двигуна знадобиться близько 10 годин, при тому, що на протязі першої години роботи ні в якому разі не можна розкручувати мотор більше 2000 об / хв. або відкривати дросельну заслінку більше, ніж на половину. Протягом другої години можна розганяти мотор до 3000 об / хв. або відкривати дросельну заслінку на 2/3, періодично, на короткий час відкриваючи її до кінця. Подальші 8 годин можна експлуатувати мотор, уникаючи тривалої їзди з повністю відкритою дросельною заслінкою.

Обкатка двотактного мотора зажадає приблизно стільки ж часу, практично в тих же режимах, уникаючи довгої роботи на безперервної швидкості і з повністю відкритою дросельною заслінкою протягом довгого періоду часу. Особливо важлива щадна робота мотора протягом першої години роботи. Потрібно пам'ятати, що для обкатки 2-х тактного двигуна потрібно паливна суміш з великим вмістом олії. Причому двигуни з попереднім змішуванням зажадають суміші в пропорції 25: 1 (4%) для заправки першого бака (близько 10 літрів для моторів до 15 кінських сил і 25 літрів для більш сильних моторів). Двотактні двигуни з уприскуванням масла і потужністю до 75 к.с. вимагають додавання масла в паливну суміш в пропорції 50: 1 (2%) в обсязі першого бака для того, щоб в поєднанні з маслом з системи упорскування, забезпечити правильну мастило на час обкатки двигуна. Двотактні мотори з уприскуванням масла потужністю від 75 к.с. вимагають на період обкатки для перших 100 літрів палива використовувати паливно-масляну суміш в співвідношенні 50: 1 (2% масла). Ще раз нагадаємо, що перша година роботи вимагає особливого пильної уваги до режимам експлуатації і не повинен перевищувати 2500-3000 об / хв. або ½ відкриття дросельної заслінки.

фіксація двигуна

Від установки мотора на транец човна залежить, як він буде вести себе в різних умовах. При занадто високій посадці двигун може захоплювати лопатями повітря, при занадто низькому розташуванні зростає опір руху човна. Установку виробляють на транец струбцинами, але при цьому все одно є вільний хід - мотор можна опускати і піднімати. Жорстка фіксація приводить до того, що при наїзді на перешкоду двигун можна пошкодити. Тому установку виробляють так, щоб при наїзді на перешкоду двигун міг перекидатися.

Рівні нахилу двигуна

Човновий мотор повинен кріпитися на транце обов'язково по центру, а затиски при цьому загорнуті до упору. Важливо правильно вибрати кут нахилу мотора, його неправильна установка підвищує опір руху і знижує потужність. Кут нахилу перевіряють на швидкості, яка відповідає середньому значенню. При цьому враховується дифферент човни (нахил відносно поверхні води). Правильним вважається дифферент, якщо в стані нерухомості плавучого засобу ніс буде піднято на 3-5 градусів. Високо задертий ніс може призвести до перекидання човна, низький кут підвищує навантаження на мотор, втрачається керованість.

Помилки при експлуатації човнового мотора

  • Ключ аварійного відключення запалювання, забув вставити. Дуже часто виникає ситуація. Правда буває, що при покупці човнового мотора в магазині вам його не до кінця укомплектували не поклали цей самий ключ. Не забуваємо читати інструкцію і перевіряти комплектність при покупці мотора.
  • Повітряний вентиль паливного бака, забув відкрити. При такому розкладі ви заведете мотор, він трохи попрацює і благополучно затихне. Часто людина перериє і передумає все, крім цього вентиля. Іноді буває, що забули відкрити паливний бак. Аналогічна ситуація.
  • Чи не закрутили корончатую гайку при заміні гребного гвинта. Трохи дивно бачити цю забудькуватість на такому високому, популярному місці. Приходить в голову думка, що для деяких людей гребний гвинт це зовсім вже витратний матеріал.
  • Чи не прогрів мотор, забув. Точніше тут краще сказати не забув, а не до того. Риба / дичину, спливе, піде. Треба терміново бути воооон там. Тільки ось ресурс вашого човнового мотора дуже сильно страждає від таких «забув» і «ніколи». Не рекомендується і глушити мотор відразу після тривалої роботи на високих оборотах.
  • Двотактний мотор, не додав масло бензин, забув. Мотора звичайно попрацює деякий час. І якщо ви вчасно не помітите зміни в його роботі, то він заклинить і ремонт через «забув» постане зовсім в «недешево».
  • Чи не затягнув струбцину при установці мотора на транец, забув. Ось цього забувати ні в якому разі не можна, як і про страхувальний трос від мотора до Транці човна.
  • Система охолодження, забув перевірити. При пуску мотора не подивилися на контрольну струмінь системи охолодження. Або після подолання ділянки з великою рослинністю, впускний отвір могло забитися. На човнових моторах малої потужності часто немає сигналізації про перегрів. Обов'язково стежте за системою охолодження.
  • Чи не скинув газ перед зміною передачі, забув. Часта помилка початківців при маневруванні. Може вивести з ладу редуктор.
  • Будьте уважні і стежте за роботою вашого човнового мотора. Це збереже вам нерви і продовжить термін його служби. Пам'ятайте, все залежить в більшості своїй від вас.

Як вибрати човновий мотор?
Як вибрати човновий мотор?
Що робити, якщо човновий мотор впав у воду?
За якими параметрами човнові мотори розрізняються, якої потужності бувають?
Човновий мотор якої фірми вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов