Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Explorer 5 Sport (2014-2018) характеристики і ціни, фотографії та огляд

Наша сеть партнеров Banwar

Продажі п'ятого покоління Explorer'а версії «Sport» в нашій країні почалися не так вже й давно, але до недавнього часу новинка практично не піддавалася незалежним тестам. Тепер цю прогалину усунутий і ми готові розповісти про те, чим же «спортивний» семимісний кросовер-гігант відрізняється від своєї «цивільної версії». Відзначимо, що тестування піддався російський варіант «Спорту», ​​що збирається з квітня 2014 року на заводі «Ford Sollers» в Єлабузі.

Відзначимо, що тестування піддався російський варіант «Спорту», ​​що збирається з квітня 2014 року на заводі «Ford Sollers» в Єлабузі

Форд Експлорер Спорт як би замикає список доступних комплектацій п'ятого покоління популярного кросовера, фактично будучи топовим варіантом виконання. Вперше «спортивна» (саме так - в лапках) модифікація була представлена ​​в 2013 році в рамках автошоу в Нью-Йорку. Explorer Sport це, по суті, звичайна версія кросовера, яка відрізняється лише точковими доробками, що дозволили створити навколо автомобіля «антураж спортивності». Правда, вийшло це у американських розробників дуже суперечливо, так що давайте розбиратися детально.

Зовнішній вигляд «Експлорер» версії Sport практично не видає його «спортивності». Ніяких глобальних змін розробники робити не стали, лише злегка підретушували екстер'єр найпростішими способами. По-перше, решітка радіатора, молдинги, корпуси бічних дзеркал і рейлінги отримали чорну контрастне забарвлення. По-друге, задні світлодіодні ліхтарі і головна оптика обзавелися легкої тонуванням. По-третє, Explorer Sport оснастили 20-дюймовими литими дисками спортивного дизайну. Ну і, нарешті, по-четверте, для російської версії злегка змінили конструкцію переднього бампера, де гумову спідницю по нижній кромці змінила повноцінна металевий захист, що переходить в захист картера двигуна. Правда, остання зміна все-таки ближче до області позашляховиків і на спортивності новинки ніяк не відбивається.

У плані габаритів змін не відбулося і «спортивна» модифікація кросовера повністю повторює розміри звичайної версії Explorer: довжина кузова - 5006 мм, колісна база - 2860 мм, висота - 1 803 мм, ширина без урахування дзеркал - 2004 мм (2291 мм з дзеркалами) і дорожній просвіт - 211 мм. За логікою, спортивна версія автомобіля повинна була отримати занижений кліренс, але виробник не наважився перетворювати свій кросовер в безглуздий, занадто габаритний спорткар, так що повноцінний позашляховий кліренс у нього зберігся, а це вельми корисний бонус для російських автовласників.

У семимісцевому салоні видимих ​​змін у «Sport-модифікації» ще менше ніж зовні. Оформлений салон все тієї ж шкірою, що і комплектація Limited і, в основному, повторює рівень її оснащення. З видимих ​​відмінностей відзначимо псевдометалліческую вставку над кришкою ящика рукавички, килимки з написами «Sport» і стилістичні накладки порогів з підсвіткою. Ніяких спортивних крісел з якісної бічною підтримкою виробник встановлювати не став, а даремно. Хоч як би збільшувалася кількість можливих електрорегулювань і як би не хороша була перфорована шкіра, все-таки в інтер'єрі спортивного автомобіля, яким виробник і вважає цю «комплектацію», хочеться бачити повноцінні гоночні крісла, які надають більшої впевненості водієві і відмінно вписуються в концепцію «спортивності ». А без них інтер'єр кросовера залишився звичайним, цивільним і нічим не вражаючим.

Що стосується багажника, то тут також ніяких змін не відзначено. Базова місткість збережена на рівні 595 літрів. Якщо прибрати третій ряд крісел, то корисний об'єм збільшиться до 1240 літрів, ну а при складеному другому ряді і зовсім зросте до вражаючих 2285 літрів. В цьому випадку кросовер стає майже «мінігрузовічком».

Технічні характеристики. Тепер про найголовніше, про «серце» Ford Explorer Sport. Під капотом кросовера встановлений шестициліндровий V-подібний двигун Ecoboost з робочим об'ємом 3,5 літра. Цей бензиновий «монстр» доповнений двома турбінами і системою безпосереднього вприскування палива з форсунками, що працюють під тиском 148 бар. Турбокомпресори марки Garrett GT15 працюють за паралельною схемою, їх робочий тиск становить 0,8 бар, а ротори обертаються зі швидкістю до 170 000 об / хвилину. «Заряджений» двигун спочатку був здатний розвинути 360 к.с. потужності при 5700 об / хвилину, а також видати пристойні 475 Нм крутного моменту, що досягаються вже при 3500 об / хвилину, але до 2015 року його перенастроїли - 345 к.с. і 485 Нм при 2500 об / хв.

Цифри вражають, але ось на ділі все не так чудово, як могло здатися на перший погляд. Під час тестових заїздів Explorer Sport вельми неохоче набирав швидкість, натужно розганяючись до перших 50 км / год на спідометрі. Потім динаміка помітно поліпшувалася, але в заявлені виробником 6,4 секунди стартового розгону з 0 до 100 км / год «спортивний Експлорер» не зміг укластися в жодному з заїздів. У найшвидшому випадку розгін зайняв 8,0 секунди, ну а в більш повільному варіанті склав і зовсім 8,6 секунди. Розкид досить значний і виною йому, швидше за все, шестиступеневий неквапливий «автомат» Ford 6F55, який дістався від «цивільної версії». Звичайно, розробники його трохи перенастроїли, скоротивши першу передачу, але все-таки всього потенціалу потужного двигуна ця КПП не розкриває, а шкода. Більш того, «автомат» не спромоглися оснастити режимом «Спорт», подарувавши в замін лише напівавтоматичний ручний режим перемикання.

Відзначимо, що тестування кросовера проходило на жорсткому межі можливостей і з автомобіля вичавлювали все, на що він здатний і навіть не здатний. Тому не вдалося провести повноцінний завмер витрати палива, який за свідченнями бортового комп'ютера на деяких тестованих примірниках зашкалював до немислимих 40 літрів на 100 км. Це, звичайно ж, багато і в нормальному режимі експлуатації подібних витрат палива явно не буде. Якщо подивитися на заводські цифри, то середній заявлений витрата бензину позначений на рівні 12,3 літра при змішаному типі їзди. Цифра оптимістична, але швидше за все занижена на 0,7 - 1,0 літра. До речі, у двигуна Ecoboost виявилася вельми приємна особливість - він абсолютно не чутливий до якості бензину АІ-92 і «вживає» його так само охоче, як і АІ-95.

Ще один момент, на який було звернено пильну увагу під час тестів - це підвіска. Раз вже виробник позиціонує Ford Explorer Sport як повноцінну спортивну версію кросовера, то і шасі повинно цьому відповідати. Але що вийшло насправді? А на ділі цій підвісці до нормальних спортивних зразків досить далеко. Її компоновка залишилася колишньою - стійки Макферсона спереду і багатоважільна конструкція ззаду. Змін зазнали лише пружини і втулки стабілізатора. Трохи оновилися настройки амортизаторів, а також електропідсилювача керма. В результаті автомобіль став більш стійким на дорозі, позбувся зайвих кренів в поворотах і знайшов помітно поліпшену керованість. Але всі старання зробити цей автомобіль «спортивним» - перекреслили гальма, які не змінилися зовсім і зовсім не справляються зі своєю роботою при повноцінних навантаженнях. Звичайно, в звичайному режимі міської їзди цієї проблеми можна не побоюватися, але при динамічній і агресивній їзді по гоночному треку гальмівні механізми перегріваються вже ближче до кінця першого кола траси середньої дистанції, а потім і зовсім відмовляються працювати. Як не крути, але для спортивного автомобіля подібна поведінка просто непристойне.

Підводячи підсумок, можна констатувати, що назва «Sport» - це всього лише спритний маркетинговий хід, що дозволяє збільшити популярність топової комплектації кросовера Explorer. До справжньої спортивності даний автомобіль ніякого відношення не має, але до використання в якості надійного міського автомобіля готовий цілком.

Відзначимо, що в комплектації «Sport» цей автомобіль додатково оснащується: підігрівом і вентиляцією передніх крісел, електрорегулюванням переднього пасажирського сидіння в 10 напрямках і системою моніторингу сліпих зон.

Ціна позашляховика Ford Explorer Sport 2017 року Росії починається з позначки 3 319 000 рублей.

Але що вийшло насправді?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов