Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Колекціонер зберігає талони на перший київський трамвай і паризьке метро 1925 року

Наша сеть партнеров Banwar

Почалося захоплення киянина, як і водиться, з випадковості

Почалося захоплення киянина, як і водиться, з випадковості. «У 1978 році товариш привіз квиток з Москви на автобус. На ньому була інструкція із застосування: «Квиток опустити в касу і отримати натомість контрольний квиток (щоб уникнути крадіжки проїзні талони в транспорті купувалися нема за живі гроші, а за спеціальні квитки, які продавалися в касах або навіть давалися на здачу, як сірники. - Авт.) ». Це мене зачепило, - згадує Володимир. - З кожною знахідкою я вивчав звичаї міст. Скажімо, як зараз, сто років тому в Києві були пільги: солдатам, учням та студентам давали право їздити в трамваї за 3 копійки, повна вартість - 5 коп. А ось проїзд в тролейбусах, які з'явилися в Києві в кінці 1935 року, коштував 25 копійок. До слова, на кожен маршрут були свої квитки. І тільки в 1906 році для полегшення роботи кондуктора і спрощення збору плати за проїзд запровадили єдині квитки ».

Один з піонерів. Проїзд по Києву коштував 5 коп.

А ось пошук квитків, яким більше 80 років, - справа непроста. Адже люди в усі часи, не замислюючись, викидали їх, виходячи з транспорту. Точно так же нелегко поповнювати колекцію останніми зарубіжними новинками, що не менш цінні, ніж старовинні екземпляри: адже сьогодні на них просто цікаво подивитися, а через років 20 і вони стануть раритетними. На допомогу Володимиру часто приходять не тільки закордонні друзі, але навіть звичайні співробітники тамтешніх тролейбусних і трамвайних депо - вони надсилають українцеві квитки поштою.

МЕТАМОРФОЗИ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ

МЕТАМОРФОЗИ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ

Конка. Попередник трамвая до 1892 року

Багато це чи мало - 5 копійок за проїзд у трамваї на початку минулого століття? Порівняємо. Зарплата робітника тоді становила 30-50 рублів на місяць, а буханка хліба коштувала 5 копійок, кілограм картоплі - 2 копійки, м'ясо - 35 за кілограм, сорочка або штани - рубль. У 1987 році на трамваї так само можна було проїхатися за п'ять копійок. При цьому кілограм ковбаси коштував 2 карбованці 60 копійок, буханець хліба - 20, а середня зарплата робітника становила 200-300 рублів на місяць. У 1991 році ціна проїзду в міському транспорті змінювалася кожні кілька місяців: январь 1992 - 30 коп., Травень - 50 коп., Грудень - 5 купонів, червень 1993 - 10 купонів вересень - 20 купонів, лютий 1996 року - 20 000 купонів (100 000 купонів = 1 гривня), а зарплата все того ж робочого була еквівалентна 100 грн. Нині робітник отримує 2000-3000 грн., А за поїздку в громадському транспорті повинен платити 1,5 грн. До слова, в Амстердамі на сьогодні ціна проїзду в трамваї - 1 євро 40 центів (14 грн. 88 коп.), А в Празі - 26 крон (10 грн. 50 коп.).

НАЙДОВШИЙ МАРШРУТ

НАЙДОВШИЙ МАРШРУТ

«Я просив друзів привозити мені квитки з різних місць, де вони бувають. І одного разу вони виклали переді мною талончик на найдовший тролейбусний маршрут в Європі: «Ялта - Сімферополь», ще за 1971 рік, коли у цього шляху був перший серйозний ювілей - 10 років », - розповідає колекціонер.

НА ПЕРШИЙ ТРАМВАЙ ІМПЕРІЇ

У 1892 році саме в Києві пустили перший електричний трамвай у всій Російській імперії. Квиток коштував 5 копійок за 2,3 км - одну ділянку. За кожну наступну треба було платити по 3 копійки додатково. А ось в передмістя - Пущу-Водицю і Святошино - проїзд коштував 16,5 і 20 коп. відповідно.

ДЛЯ ПІЛЬГОВИКІВ XIX СТОЛІТТЯ

ДЛЯ ПІЛЬГОВИКІВ XIX СТОЛІТТЯ

Для солдатів, учнів і студентів вартість проїзду на трамваї в межах Києва в кінці позаминулого століття становила 3 ​​копійки. Примітно, що кожен маршрут мав свої квитки. І тільки в 1906 році для полегшення роботи кондукторів ввели універсальні талони.

В "Магазинчик" доступні:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов