Наша сеть партнеров Banwar
Мало кому може здатися недостатньо можливостей «заряджених» AMG-версій автомобіля Mercedes-Benz G-class, але гурмани з придворного тюнінг-ательє німецької марки в 2013 році воістину здивували світ, створивши шестиколісний «монстра» за подобою військових пікапів, але з прицілом на цивільних багатіїв. Тривісний G63 AMG 6 × 6 (це його офіційна назва) випускався до 2015-го невеликими серіями, а кілька примірників осіли і на території Росії.
Фронтальної частина «Гелендваген 6х6» в рішення пікап повторює своїм оформленням «обличчя» традиційного позашляховика, а ось корму у нього унікальна - з двома парами коліс з кожного боку і кузовом. Виглядає автомобіль кілька нескладно, але у значності і мощі йому не відмовиш.
Довжина Мерседеса G63 AMG 6 × 6 встановлена на рівні 5875 мм, висота - 2280 мм, ширина - 2110 мм. База коліс у пікапа розтягнута до 4220 мм, а його просвіт під днищем налічує значні 460 мм. Вага «німця» в похідному стані трохи не дотягує до 4 тонн - 3850 кг.
Інтер'єр шестиколісний позашляховика спереду уніфікований з оздобленням стандартного «Гелендваген» - рульова «бублик» з керуючими елементами, сучасна комбінація приладів з кольоровим табло, масивна центральна консоль з підноситься над нею екраном мультимедійного центру і розкішні матеріали обробки.
Особливість G63 AMG 6 × 6 - компоновка салону з чотирма індивідуальними кріслами, наділеними електрорегулюванням, підігрівом, вентиляцією і функцією масажу.
Технічні характеристики. У рух величезний пікап наводиться за допомогою 5.5-літрового бензинового агрегату V8 з бі-турбонаддувом, який «вивільняє» 554 кінські сили потужності при 5500 об / хвилину і 760 Нм пікового тяги, що генерується з 2000 до 5000 об / хвилину.
Поєднується агрегат з 7-діапазонним "автоматом" і унікальною технологією повного приводу з п'ятьма диференціалами (до базових трьом додані міжосьовий між третім і другим мостами і міжколісний третього мосту) і розподілом потенціалу наступними частинами - 30:40:30.
Незважаючи на «жахливу» масу, до першої сотні Gelandewagen-AMG 6 × 6 прискорюється за 6 секунд, гранично набираючи 160 км / год і «поїдаючи» в середньому 22 літри бензину в комбінованому режимі.
На що здатний цей позашляховик і за межами доріг: глибина подоланого броду становить - 100 см, кут з'їзду - 54 градуси, кут в'їзду - 52 градуси.
За основу трехосного «Гелендваген 6х6» взята тривісна архітектура пікапа «G-класу». Автомобіль оснащений залежною підвіскою на базованих поздовжньо важелях і з тягою Панара на всіх мостах. Дискові гальма з вентиляцією встановлені на шести колесах, а система рульового управління доповнена гідропідсилювачем.
Ціни. На ринок G63 AMG 6 × 6 вийшов обмеженим тиражем, а в 2015-му його виробництво було завершено. Що стосується вартості, то російським покупцям позашляховик пропонувався мінімум за 24 млн. 500 тисяч рублів, а європейським - за 451 010 евро. При цьому в арсеналі «6-ти колёсніка» багатий перелік оснащення, мало чим відрізняється від такого «топових» версіях чотириколісного «Гелендваген».