Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підбір масла по марці автомобіля онлайн: Motul, Castrol, Shell, Mobil, Liqui Moly і інших виробників

  1. різні думки
  2. Що таке в'язкість масла
  3. Підбір по API
  4. трансмісійні масла
  5. Підбір масла по марці автомобіля
  6. Castrol
  7. Shell
  8. Motul
  9. Mobil
  10. Liqui Moly

Наша сеть партнеров Banwar

Для того, щоб підібрати масло по марці автомобіля, необхідно зрозуміти принцип роботи двигуна внутрішнього згорання і процеси, які відбуваються в ньому під час роботи.

Для того, щоб підібрати масло по марці автомобіля, необхідно зрозуміти принцип роботи двигуна внутрішнього згорання і процеси, які відбуваються в ньому під час роботи

Часто автовласники використовують єдиний параметр для його вибору - в'язкість. Чи правильно це?

різні думки

Існує кілька думок, які формуються як продавцями, так і офіційними сервісами, а також просто виходячи з досвіду експлуатації.

Думка перша: дороге і рідке масло буде краще прокачуватися масляним насосом і краще проникати в зону змащення.

Думка друге: в той час, коли розроблявся мотор автомобіля, виробники не випускали на ринок таких дорогих і якісних масел, здатних забезпечити максимальний захист двигуна. Отже, сучасне масло, що володіє хорошими захисними властивостями, допоможе уникнути або відсунути капітальний ремонт двигуна.

Думка третя: якщо залити більше густе масло, двигун не буде його «є» - витрати на угар не буде, а захисні властивості підвищаться.

Відео - про важливість правильного вибору моторного масла:

Що таке в'язкість масла

Найбільш правильною характеристикою в'язкості масла буде визначення його здатності залишатися на поверхні працюючих пар тертя двигуна зі збереженням заданої йому виробником плинності. Іншими словами - здатність масла зберігати певну плинність у всіх режимах роботи двигуна.

Однак, як відомо, його плинність змінюється в залежності від температури, і, відповідно, є величиною змінною. Саме тому класифікація масел по SAE (на які орієнтується більшість покупців) і показує ті температурні режими, при яких його використання буде найбільш обґрунтованим.

Відео - як вибрати в'язкість моторного масла:

Так, наприклад, цифра 5 в маркуванні 5W-30 позначає, що безпечний запуск двигуна буде забезпечений за умови використання цієї олії при температурах до -30 за Цельсієм, а саме масло збереже плинність до -35.

Варто відзначити, що на роботу прогрітого двигуна цей параметр ніякого впливу не робить. Таким чином, якщо експлуатація автомобіля відбувається при температурах не нижче, скажімо, -20 за Цельсієм, то для зимової експлуатації підійде практично будь-який масло, представлене зараз на ринку (якщо воно буде укладатися в характеристики, що розглядаються нижче).

Максимальна негативна температура «безпроблемного» запуску складається з багатьох величин, в тому числі стану акумуляторної батареї і стартера, а також типу двигуна, системи запалювання, подачі палива і т Максимальна негативна температура «безпроблемного» запуску складається з багатьох величин, в тому числі стану акумуляторної батареї і стартера, а також типу двигуна, системи запалювання, подачі палива і т.д і т. П.

В позначенні параметрів в'язкості моторного масла набагато цікавішим для автолюбителя і важливим для двигуна буде другий параметр, що показує на стабільність поведінки мастила при робочих температурах (так звана «високотемпературна в'язкість»).

В'язкість масла в обов'язковому порядку повинна відповідати вимогам виробника і не залежить від пробігу, а також стилю водіння і кліматичних умов експлуатації В'язкість масла в обов'язковому порядку повинна відповідати вимогам виробника і не залежить від пробігу, а також стилю водіння і кліматичних умов експлуатації.

Чому саме так - розглянемо нижче.

Для прикладу - невелика таблиця рекомендацій ВАЗ для своїх автомобілів:

Для прикладу - невелика таблиця рекомендацій ВАЗ для своїх автомобілів:

Чому ж виробник обмежує в'язкість параметром 40, хоча в продажу є і більш в'язкі масла, наприклад, з індексом 50?

Справа в тому, що велику роль в експлуатаційних характеристиках олій грає конструкція двигуна, точніше зазори тертьових пар (наприклад, циліндр-поршень). І головне завдання конструкторів забезпечити той мінімальний зазор, який буде відповідати товщині масляної плівки, що в свою чергу забезпечує герметичність пари поршень-циліндр, а відповідно і найбільш високий ККД двигуна.

І тут відіграє величезну роль саме верхній показник в'язкості масла.

Як відомо зі шкільного курсу фізики, з підвищенням температури в'язкість падає. Причому при нагріванні від 40 до 100 градусів Цельсія в'язкість падає в середньому в шість разів, що призводить до зменшення відповідної товщини масляної плівки.

Що ж відбувається в двигуні, якщо застосувати масло, яке не відповідає за своїм верхньому показником умов експлуатації та приписами заводу-виготовлювача?

Більш в'язке ніж необхідно масло утворює на поверхні більш товсту плівку, що призводить до підвищеного коефіцієнту тертя, відповідно температура масла зростає, а товщина масляної плівки зменшується. Після чого спостерігається зворотний ефект - коефіцієнт тертя зменшується, температура масла знижується.

Начебто і все в порядку, тим більше, що підвищену температуру масла знижує система охолодження і ДВС при середніх навантаженнях буде укладатися в необхідні норми, визначені виробником.

Однак, не варто забувати, що в цілому двигун буде працювати (хоча і не набагато), на підвищених температурах, що вже кілька знижує його моторесурс.

Все сказане, як говорилося, характерно для середніх оборотів і невеликого навантаження.

Розглянемо тепер варіант, якщо доведеться екстрено, наприклад, під час обгону, різко збільшити обороти двигуна.

При екстреної навантаженні швидкість зсуву масла різко зростає. Відповідно, зростає коефіцієнт тертя, що призводить до різкого підвищення температури мастила в зоні тертя. І якщо короткочасно такі навантаження двигун переживає без відносних проблем, то більш затяжні і часті можуть привести до перегріву деталей і їх подальшого руйнування.

Говорячи простою мовою: при використанні масла, що має в'язкість вище запропонованої заводом-виробником, двигун працює при температурах вище розрахункових, що призводить до швидшого зносу.

Таким чином при виборі нижнього індексу в'язкості слід враховувати більшою мірою можливість запуску двигуна при негативних температурах, а верхнього - тільки виходячи з рекомендацій заводу-виготовлювача, вкладаючись в допустимі рамки.

Підбір по API

Знову ж невелика таблиця - приклад рекомендацій автоваза:

Як видно, завод-виготовлювач крім в'язкості вказує ще й показник по API - застосовності до мотору.

Розшифрувати значення API досить легко. Перша буква позначає тип двигуна - бензиновий (S) або дизельний (C). Друга літера визначає самі експлуатаційні характеристика масел.

Існує безліч градацій масел по API, проте на сучасному ринку присутні в основному, позначаються як: SG, SJ, SL і SM.

Як видно з вищенаведеної таблиці, більшість рекомендованих масел входять в класи SG і SJ, що відповідає стандартам якості, оскільки клас SG рекомендований для автомобілів, випущених після 1989 року, а клас SJ для автомобілів з 1996 року.

Варто зазначити, що для масла групи SG цілком аналогічні за своїм складом дизельним мастил класу СС і можуть бути замінниками для автомобілів з рекомендованими класами SF, SE, SF / CC, SE / CC.

Відео - класифікація моторних масел по SAE і API:

Взагалі, варто відзначити, що всі масла вищого класу цілком можуть перекривати більш старі класи, однак розкид не повинен перевищувати 2 позицій, що пов'язано з особливостями конструкції двигуна.

Так, матеріали класу SM мають найкращі миючими властивостями, що є безсумнівним плюсом. Але в той же час, застосування активного пакета миючих присадок при зміні масла з класу, скажімо, SG на клас SM може призвести до вимивання відкладень з поверхні корінних або шатунних вкладишів, що в свою чергу призводить до прискореного зносу деталей ЦПГ.

трансмісійні масла

Підібрати трансмісійне масло по марці автомобіля настільки ж просто, наскільки й складно, оскільки на відміну від масел, використовуваних в ДВС, на якість трансмісійних масел великий вплив надають умови експлуатації.

Так, масла, використовувані в механічних трансмісіях автомобілів, експлуатованих в умовах негативних температур позначаються індексами, що містять в своєму складі W (75W, 80W, 85W - чим нижче, тим більше «морозостійка»).

Літні трансмісійні таким індексом не володіють і позначаються простими цифрами, що характеризують в'язкість масла (90, 140, 250).

Для зручності експлуатації, трансмісійні масла також випускаються під «всесезонне» варіанті і в такому випадку позначення приймають вид 75W-90, 80W-140 і т. Д.

Крім в'язкості, яка грає не останню роль в застосовності трансмісійних масел, велику роль тут відіграє індекс API про який згадувалося вище.

Нижче наведено список застосовності трансмісійних масел в залежності від типу трансмісії:

  • GL-1 - просте трансмісійне масло без будь-яких присадок;
  • GL-2 - призначений для використання в черв'ячних передачах за рахунок вмісту жирних продуктів;
  • GL-3 - для будь-яких МКПП і мостів вантажних автомобілів;
  • GL-4 - для будь-яких МКПП і рульових редукторів;
  • GL-5 - для будь-якого типу механічних трансмісій за рахунок вмісту великої кількості протизносних, протизадирних і деяких інших присадок.

Якщо в трансмісії автомобіля присутній гипоидная передача, застосування масел класу нижче GL-5 неприпустимо Якщо в трансмісії автомобіля присутній гипоидная передача, застосування масел класу нижче GL-5 неприпустимо!

Підбір масла по марці автомобіля

Практично всі виробники моторних масел зараз надають онлайн сервіси підбору масла по марці автомобіля.

Наскільки актуальна інформація, яка відображається ними і чи відповідає вона дійсності? Спробуємо розібратися.

Castrol

Онлайн сервіс підбору масла Castrol для різних марок автомобілів -

Для ВАЗ 2110 з пошуку видав мастило з в'язкістю від 5W-30 до 15W-40, що вкладається в рамки заводу-виробника.

Мінус - немає класифікації масел по API, проте присутня класифікація за ACEA. Всі знайдені масла володіють індексом A3 / B3 або A3 / B4, що відповідає допускам виробника.

Shell

Підбір масла Shell для вашого автомобіля - одного з найбільш популярних брендів серед вітчизняних автолюбителів -.

Той же самий пошук по ВАЗ 2110 видав не тільки моторні, рекомендовані цим виробником, а й масла для трансмісії, також пластичну мастило і охолоджуючу рідину.

Мінус - немає більше ніяких позначень крім індексу в'язкості. Масла пропонуються тільки в «зимовому варіанті» - 0W-40 і 5W-40.

Плюс - для кожного з масел додається технічний паспорт, а також у вигляді невеликої виноски масла для інших кліматичних умов.

Motul

Онлайн сервіс підбору масла Motul по марці автомобіля -.

Mobil

Вибрати мастильні матеріали Mobil -.

Liqui Moly

Ще один досить популярний бренд - Liqui Moly -.

Аналогічні результати, як і в попередніх випадках - все ті ж індекси в'язкості без будь-яких позначень по API або ACEA.

Висновок: використання онлайн-сервісів підбору масла по марці автомобіля - хороший спосіб познайомитися з пропонованою лінійкою продукції, але не у всіх випадках вони надають повну інформацію.

Виробники   нових моделей позашляховиків   наголошують на важливості використання якісних ПММ при експлуатації транспортних засобів Виробники нових моделей позашляховиків наголошують на важливості використання якісних ПММ при експлуатації транспортних засобів.

Ті, хто користується автоматичною коробкою передач ( Детальніше ), Знають як робота складних механізмів залежить від якості мастильних матеріалів.

Через що штовхає коробка-автомат - https://voditeliauto.ru/stati/voditelyu-na-zametku/kogda-pinaetsya-korobka-avtomat.html

Відео - як поводяться мастильні матеріали різних виробників на морозі:


Додати свою рекламу

Додати свою рекламу

Додати свою рекламу

Додати свою рекламу

Чи правильно це?
Що ж відбувається в двигуні, якщо застосувати масло, яке не відповідає за своїм верхньому показником умов експлуатації та приписами заводу-виготовлювача?
Наскільки актуальна інформація, яка відображається ними і чи відповідає вона дійсності?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов