Наша сеть партнеров Banwar
» статті »Як не помилитися при покупці б / у машини з АКПП?
Як відомо, дарованому коневі заглядати в зуби не етично. Але коли справа доходить до покупки цього самого коня, бажано крім огляду зубів провести всі можливі аналізи, щоб не прогадати з вибором. У цій статті ми розглянемо ті місця, в які потрібно заглядати при купівлі вживаного автомобіля з автоматом, інакше замість комфорту можна отримати вічне обслуговування та ремонт АКПП .
Людина ледачий, але саме завдяки цьому великому і архіполезнейшему якості ми додумалися спочатку до колеса, а потім вже і до двигуна внутрішнього згоряння. Ну і як же без створення автоматичної коробки передач - адже наскільки вона полегшує життя водія! Ви тільки уявіть - водієві міського автобуса за один робочий день доводиться смикати важіль КПП близько 1500 разів. Гарненька фізкультура, чи не так? Зрозуміло, АКПП полегшує життя атовладельца, тому не дивно, що все більше і більше людей замислюються про покупку автомобіля з автоматом. Справа ця недешева, тому частина з них шукає щастя у вигляді вживаних авто з Європи, які нерідко виявляються не гірше нових. Найголовніше у виборі такої машини - не лінуватися, як не дивно, а максимально ретельно оглянути всі деталі. Інакше замість комфортного і сучасного авто ризикуєте отримати пихкаюче швейну машинку Зінгера.
Перш за все, зверніть увагу на вік машини. Автоматична коробка в середньому має ресурс в 200-300 тисяч км, або 10-15 років нормальної експлуатації. Після цього у агрегату настає старість і можуть початися маразми. Купуючи машину старше 10 років або з великим пробігом, ви повинні розуміти всю серйозність вчинку, тому що вже через невеликий час можуть початися проблеми з АКПП .
Крім віку на стан коробки впливає і спосіб їзди. Стиль п'яного парагвайського льотчика веде до значного скорочення терміну служби агрегату, що не менше шкодить і безглузда буксирування машини на тросі (зверніть увагу на сліди установки троса і взагалі на наявність цього троса в машині). Якщо серед опонентів є машини з перебраними коробками, то краще почати з них. Тільки важливо дізнатися, хто і де займався перебиранням, оскільки фахівець широкого профілю в гаражі №392 кооперативу «Молодіжний» явно не зможе зробити це краще механіка на СТО. Якщо є якісь папери і інші підтвердження якісного ремонту, то потрібно обов'язково їх вивчити. Та й взагалі дізнатися біографію машини дуже корисно.
Припустимо, ви не любитель старих снопов'язалок і любите щось сучасніше. А тут як раз продавець оцінює свою машину в стилі «як нова». Зрозуміло, що новим в машині може бути фільтр АКПП або ялинка на дзеркалі заднього виду, як же ось так відразу можна дізнатися реальний стан коробки?
- При вимкненому двигуні дістаньте з коробки щуп і оціните колір трансмісійної рідини. При пробігу в 200 тисяч вона повинна бути темно-коричневої, злегка прозорою. Ну а густа і чорна рідина говорить про те, що з великою часткою ймовірності доведеться обслуговувати агрегат. І справа не тільки в заміні масла, але і ремонті. До слова, потрібно пам'ятати, що повністю поміняти масло в автоматичній коробці не можна, максимум можна замінити від 50 до 80% від загального обсягу, більший відсоток досягається за розбиранням. Тому якщо на щупі побачите чисте і красиве масло, спокушатися не варто - «батько нареченої» явно намагається вас обдурити.
- Перевірте рівень трансмісійної рідини. Потрібно завести мотор і селектором АКПП пройти за всіма положеннями. Потім встановіть важіль на Р (або N - в залежності від марки та моделі АКПП) і заміряйте рівень рідини на мінімальному холостому ходу. Зайве низький або високий рівень говорить про невірну експлуатації автоматичної коробки колишнім власником. Варто, однак, пам'ятати, що рівень змінюється з нагріванням коробки, це потрібно враховувати при перевірці - є щупи з мітками для «гарячої» перевірки, є для «холодної», а є і для обох випадків.
- На всі дії АКПП повинна відгукуватися легко і м'яко. Перевірте перемикання режимів роботи коробки в різних ситуаціях. Наприклад, перемикання на задній хід (але тільки з повною зупинкою машини), також переведіть селектор з N в D або R - без затримки повинна переключитися передача з легким поштовхом (вперед або назад). Якщо ж при перемиканні відчуваються удари, чути незрозумілий гул, є затримки між перемиканням передач і відчуваються інші підозрілі речі, то це означає про несправності в коробці.
- Огляньте і інші деталі, які можуть показати стан коробки. Патьоки масла в районі картера, інші підозрілі особливості - все це треба врахувати, в чому вам допоможе оглядова яма. Якщо ви вирішили провести перевірку машини тест-драйвом, то краще вибрати рівну ділянку дороги, без нахилів. Машина повинна плавно рушити, без всяких поштовхів і ривків, передачі повинні перемикатися коректно. Особливо зверніть увагу на пробуксовку - це основна ознака поломки в АКПП. При різкому натисканні акселератора на швидкості близько 100 км / ч повинна включитися нижча передача.
Залишається сподіватися, що ви зробите правильний вибір і не промахнетеся, а куплений автомобіль вірно служитиме вам не один рік.
Зрозуміло, що новим в машині може бути фільтр АКПП або ялинка на дзеркалі заднього виду, як же ось так відразу можна дізнатися реальний стан коробки?