Наша сеть партнеров Banwar
Згідно з інструкцією по експлуатації, перша регулювання клапанів має бути після проходження 150 000 км.
Для регулювання клапанів знадобиться скинути трубку сапуна, яка кріпитися хомутом. Від форсунок відкручуємо трубки високого тиску, а так само відводимо убік паливну рампу, послабивши гайки. Витягуємо форсунки, попередньо знявши фіксатори штуцерів і фіксатор самої форсунки. Знімаємо клапанну кришку.
Ось ми і дісталися до клапанів. впускні клапана - короткі, випускні - довгі.
Зазор на впускних клапанах повинен становити 0,25 мм.
Зазор на випускних клапанах - 0,5 мм.
Поєднуємо отвір шківа коленвала з отвором на блоці. Зробивши це, ми отримуємо верхню мертву точку. тепер перевіряємо зазори на рокерів: 1 - 0,25 мм .; 2 - 0,5 мм .; 3 - 0,25 мм .; 4 - 0,5 мм .; 5 - 0,25 мм .; 6 - 0,5 мм .; 7 - 0,25 мм .; 8 - 0,5 мм. Для того, щоб прокрутити коленвал, за допомогою ключа провертає генератор за годинниковою стрілкою на 180 градусів, щоб мітка на шківі дивилася вниз. Ремінь генератора розгорне шків коленвала, тим самим приводячи в рух сам коленвал. Так само інформацію по зазорам можна знайти на інформаційній наклейці (шильдике) на голівці блоку.
Тепер в зворотному порядку збираємо все на свої місця.
Досить часто трапляється так, що клапана розбовтуються і починають стукати задовго до намічених 150 тисяч кілометрів. В результаті чого двигун починає працювати нерівно. Багато регулюють клапана і при пробігу в 80 тисяч кілометрів. Після регулювання клапанів двигун починає працювати помітно тихіше і рівніше.