Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати старий Peugeot 307

  1. опис
  2. кузов
  3. салон
  4. двигуни
  5. Трансмісія
  6. Ходова частина
  7. Ціни на запчастини і обслуговування
  8. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Peugeot 307 був удостоєний звання "Автомобіль року" в Європі і обласканий званнями в Україні. Його непогано купували завдяки гарному співвідношенню споживчих властивостей.

Peugeot 307 був удостоєний звання Автомобіль року в Європі і обласканий званнями в Україні

У 90-і роки до французьких автомобілів не було особливої ​​довіри, в основному через примхливої ​​електроніки. У нашому сьогоднішньому матеріалі ми дізнаємося наскільки 307 перевершив своїх попередників в плані надійності.

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

  • Довжина / Ширина / Висота, мм: 4220/1730/1510
  • Колісна база, мм: 2610
  • Маса споряджена / повна, кг: 1175/1675
  • Обсяг багажника, л: 341/1328
  • Обсяг бака, л: 60
  • Двигуни. Бензинові 4-циліндрові: 1,4 л (75 л. С.), 1,4 л 16V (88 л. С.), 1,6 л 16V (109 л. С.), 2,0 л 16V (136 л. с.), 2,0 л 16V (140 л. с.), 2,0 л 16V (177 л. с.).
  • Дизельні 4-циліндрові: 1,4 л Turbo (68 л. С.), 1,6 л 16V Turbo (90 л. С.), 1,6 л 16V Turbo (109 л. С.), 2,0 л Turbo (90 л. с.), 2,0 л Turbo (107 л. с.), 2,0 л 16V Turbo (136 л. с.).
  • Трансмісія: 5- і 6-ст. механічна, 4-ст. автоматична.
  • Передня підвіска: незалежна, на напрямних пружинних стійках (Макферсон) і нижніх L-образних важелях
  • Задня підвіска: пружинна, із зв'язаними важелями
  • Передні гальма: дискові, вентильовані
  • Задні гальма: дискові

Історія

  • 03.2001 На Женевському автосалоні представлена нова модель - Peugeot 307 . Покупцям запропоновані 3- і 5-дверні хетчбеки.

Покупцям запропоновані 3- і 5-дверні хетчбеки

  • 09.2001 Розпочато встановлення бензинового двигуна об'ємом 1,4 л (75 л. С.) І турбодізельного 2,0 л HDi (90 л. С.), А також автоматичної КП.
  • 03.2002 Стартує випуск універсала - 307 SW.
  • 03.2003 Чергова модифікація - купе-кабріолет СС.
  • 12.2003 Нові мотори: бензиновий 1,4 л 16V (88 л. С.) І турбодизель 2,0 л HDi (136 л. С.).
  • 07.2005 Рестайлінг.
  • 09.2007 Стартує випуск спадкоємця - Peugeot 308 .

кузов

Гарантія від наскрізної корозії становить 12 років, тому за "залізо" можна не турбуватися. А ось лакофарбове покриття в деяких місцях страждає. Передні бризковики протирають фарбу на крилах (благо, вони - пластикові), а на задній підйомної двері з'являються відколи.

Механіки рекомендують стежити за збереженням передніх підкрилки і пластикового фартуха між радіатором і бампером. За подкрилкамі встановлені блоки ABS і підсилювача керма. А коли в снігу втрачається фартух, незабаром помирає вентилятор двигуна. Крім того, має сенс встановити силову захист двигуна. Тоді збережете і підшипник муфти включення кондиціонера від бруду, і картер двигуна з підрамником - від ударів.

салон

Якщо є обігрів сидінь, перед покупкою машини перевірте його працездатність. Справа в тому, що нагрівальні елементи поставляються в запчастини тільки в зборі з подушкою або спинкою крісла, включаючи оббивку (зрозуміло, що це дорого).

Від бруду виходить з ладу кнопка відкривання задніх дверей, починають хрустіти дверні замки, а також закисает личинка замка водійських дверей (коли сяде батарейка в пульті ДУ, вона вам знадобиться). Замки і личинку треба хоча б пару разів на рік змащувати. Якщо загубилася кришка бачка омивача або ви її нещільно закриваєте, згодом від бруду заклинить клапан, що направляє рідину на вітрове або заднє скло. Клапан не промивається - тільки заміна.

Клапан не промивається - тільки заміна

Безграмотно встановлена ​​сигналізація також може доставляти проблеми. Якщо до дверних електрозамком підведений постійний плюс, вони регулярно будуть виходити з ладу. А ось мимовільне включення "двірників" разом з "аварійкою" свідчить про те, що від води замкнув комутаційний блок всієї системи електрообладнання. Вода надходить через отвір в моторному щиті, яке незнайомі з 307-м установники свердлять для прокладки джгута сигналізації.

двигуни

Базовий 1,4-літровий 8-кпапаннік потужністю всього лише 75 сил зустрічається рідко. По надійності двигун практично бездоганний. Оскільки він встановлювався ще на 205й, за стільки років був доведений до ідеальних кондицій.

Інша крайність - 2-літрова 136-сильна версія. Такі машини в багатих комплектаціях свого часу набувала богемна публіка, коли новітній 307-й вважався модною штучкою. За характеристиками мотор відмінний. Якщо він навіть 406-ю машину щастить добре, можете уявити, наскільки швидкий 2-літровий ' "триста сім«. Та й в експлуатації цей двигун проявив себе непогано.

Водяний насос на цьому двигуні бажано міняти профілактично разом з ременем ГРМ. Як правило, живе він трохи довше, а заміна разом з ременем обходиться дешевше. Якщо після запуску двигуна з-під капота почав доноситися писк, ймовірно, расслоился гумовий демпфер шківа коленвала. Це властиво і 1,6-літровому мотору, але на 2-літровому зустрічається частіше. Шків треба міняти.

Найоптимальніший для 307-го мотор - 1,6-літровий 109-сильний. Він же і найпопулярніший. Правда, спочатку "один і шість" страждав від цілого ряду дитячих хвороб, більшість з яких вдалося вилікувати.

Правда, спочатку один і шість страждав від цілого ряду дитячих хвороб, більшість з яких вдалося вилікувати

Крім планових ТО, двигуни найчастіше будуть вимагати заміни свічок запалювання. У наших умовах вони служать від 10 000 до 30 000 км. Ремінь приводу допоміжних агрегатів і його ролик з натяжителем змінюються станом. Зазвичай їх вистачає на 50 000-60 000 км. А ось ремінь ГРМ з роликами на всіх моторах наказано міняти через 90 000 км. Приблизно до цього ж пробігу забивається паливний фільтр, який вважається не змінним і тому поставляється в зборі з бензонасосом.

Трансмісія

Ручна коробка передач з довічним запасом масла поєднується з усіма моторами. В цілому вона досить надійна, а зчеплення служить зазвичай 100 000-150 000 км. При цьому найслабше місце зчеплення - вижимний підшипник в пластиковому корпусі, не розрахований на тривалу роботу. Тому якщо ви маєте звичку стояти в пробках з вичавленої педаллю, через цю дрібної деталі будете змінювати зчеплення частіше.

Ближче до 150 000 км починає мокнути сальник куліси. Оскільки масло через нього майже не йде, з цим можна миритися. Крім того, на машинах з 1,4 і 1,6-літровим моторами на кулісі встановлено балансир для більш плавних перемикань. Згодом він зіскакує, і передачі перестають перемикатися. Щоб установити його на місце, треба знімати коробку і висвердлюють болт кріплення балансира, що складно і дорого. Тому балансир просто знімають. На пробігах за 100 000 км може захрустеть проміжний підшипник правого приводу. Його доведеться замінити.

Його доведеться замінити

Автоматична коробка також не потребує заміни масла. Причому знайомі з "Пежо" механіки навряд чи погодяться змінювати його на великому пробігу навіть на ваше прохання. Щоб коробка не померла, коли свіже масло почне вимивати старі відкладення, потрібно її часткове розбирання з промиванням і заміною стаціонарного (по технології не змінного) фільтра.

Однак стан і, найголовніше, рівень масла контролювати треба обов'язково. Якщо потече сальник лівого приводу, що спостерігається на пробігах близько 100 000 км, з його заміною краще не зволікати. Крім того, АКП не любить буксування. Відповідно, взимку гума повинна бути строго сезонної.

Але навіть при акуратному зверненні "автомат" 307-го довговічністю не відрізняється. Пробіг в 150 000 км для нього критичний. Тому перед покупкою вживаного "пижика" з АКП діагностика коробки обов'язкове.

Ходова частина

Всупереч розхожій думці, більшість моделей "Пежо" не назвеш особливо міцними по ходової частини. І 307-й не став приємним винятком. Втім, відверто слабких деталей в його шасі теж практично немає.

Перші машини діставали власників скрипом в передній підвісці і глухим гупання в задній. Але ці проблеми лікували по гарантії. На нижні витки передніх пружин одягали гумові кембрики (або обмотували ізолентою), під кришки втулок переднього стабілізатора встановлювали пластикові прокладки, а верхні опори задніх амортизаторів міняли на вдосконалені. Якщо автомобіль проходив ТО у дилера, швидше за все, ви з цим не зіштовхнетеся.

Якщо автомобіль проходив ТО у дилера, швидше за все, ви з цим не зіштовхнетеся

Якщо ж вважати, що дитячі хвороби вилікувані, спереду найчастіше доведеться міняти стійки стабілізатора і внутрішні рульові тяги. Гальмівні диски теж не відрізняються зносостійкістю - витримують всього два комплекти колодок, які служать в середньому по 20 000-30 000 км.

Зате живучість всіх інших деталей передньої підвіски і рульового управління слід визнати як мінімум прийнятною. При цьому, наприклад, кульові опори міняються окремо від важелів, що істотно знижує витрати. А такі деталі, як сайлент-блоки важелів, амортизатори (їх бажано міняти разом з опорними підшипниками) і рульова рейка, зовсім тримаються молодцем. Особливо радує остання. Вузол дорогою, але до 150 000 км виходить з ладу вкрай рідко.

У задній підвісці заслабкі лише амортизатори, яких по наших дорогах вистачає на 50 000-60 000 км. Але це - все. У напівзалежної П-образної балці зношуватися більше нема чому. Щодо задніх гальм у механіків є одне побажання - періодично користуватися стоянковим гальмом (особливо якщо машина з "автоматом"). В іншому випадку колодки "ручника" з часом починають підклинювати.

Ціни на запчастини і обслуговування

Запчастини і обслуговування не можна назвати дешевими пунктами експлуатації 307. Як і на багато французьких авто, окремі позиції можуть коштувати непомірних грошей. В цілому, проблем з сервісом немає, але краще довірити машину знають майстрам.

Теж саме можна сказати і про б / у деталі на розборках:

  • кришка багажника - $ 300
  • бічне дзеркало - $ 100
  • лівий поріг - $ 200
  • радіатор кондиціонера - $ 120
  • двері передня - $ 170
  • вентилятор радіатора - $ 80

підсумок

Peugeot 307 є компромісним варіантом при виборі сімейного автомобіля, також здатним подарувати задоволення від динамічної їзди. Вибір автомобілів на ринку достатній і знайти його в хорошому стані не проблема.

На придбання "левеняти" вам буде потрібно наступна сума: від $ 8000 за базові версії перших років і близько $ 14000 за універсали в "повному фарші» 2007 р

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

думки власників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов